اخبار + اطلاعات عمومی

این سایت اخبار روز دنیا رو میتونین ببینین + اطلاعات عمومی راجب هرچی که فکرشو بکنین

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

معیار سایت‌های IMDB، راتن تومیتوز و متاکریتیک برای نمرات چیست؟

این روزها انتخاب و پیدا کردن فیلم یا سریال مناسب برای تماشا و گذراندن اوقات فراغت، بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. کافی است هر روزی از هفته سری به سایت‌های دانلود فیلم بزنید، تا ده‌ها فیلم سینمایی مختلف از سراسر جهان با پوسترهای زیبای خود برای جلب نظر شما خودنمایی کنند. گاهی انتخاب آنقدر سخت می‌شود که ملاک قرار دادن بازیگران و کارگردانان مورد علاقه و مطرحتان هم کمکی به این سردرگمی نمی‌کند.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۵:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدیار محدمی

جیمز کامرون: فروش Avatar مطمئناً از Avengers: Endgame بیشتر خواهد شد

جیمز کامرون، کارگردان فیلم Avatar که تابستان امسال فیلم Avengers: Endgame توانست با گذر از ساخته او تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران تبدیل شود، می‌گوید اکران دوباره فیلمش «مطمئناً» باعث پیشی گرفتن آن از آخرین ساخته اونجرز خواهد شد.

این فیلم بلاک‌باستر که این هفته دهمین سالگردش را جشن می‌گیرد، بعد از انتشار در دسامبر سال 2009 و فروش 2 میلیارد و 789 میلیون دلاری پس از پشت سر گذاشتن فیلم Titanic (به کارگردانی خود جیمز کامرون) تبدیل به موفق‌ترین فیلم تاریخ از نظر فروش شد.

با این حال دنیای سینمایی مارول که تحت کنترل و نظارت دیزنی قرار دارد توانست به سلطنت جیمز کامرون پایان دهد و با اکران دوباره فیلم Avengers: Endgame با بیان وجود بخش‌های جدید و «ویژگی‌های خاص» دیگر، باعث شد این فیلم در ماه جولای از Avatar عبور کند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شود.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۵:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدیار محدمی

۵ بازی ویدیویی که می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید

اگر به شما بگوییم که می‌توانید از طریق تجربه بازی‌های ویدیویی کسب درآمد کنید، حاضر به این کار هستید؟ تردیدی نیست که کسب درآمد از بازی شدنی خواهد بود -هزاران نفر در سراسر جهان این کار را می‌کنند- اما گزینه‌های پیش رویتان بسیار محدود خواهد بود و شاید دیگر آنقدرها از بازی کردن لذت نبرید. هنوز هم علاقه‌مندید؟ پس به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

قبل از اینکه کار را شروع کنیم، بگذارید درباره تفاوت میان درآمدزایی مستقیم و غیرمستقیم از بازی‌های ویدیویی صحبت کنیم. درآمد غیرمستقیم از یک بازی خاص حاصل نمی‌شود و در واقع از فعالیت‌های بیرون مرتبط با بازی‌ها به دست می‌آید؛ مثلاً تست بازی‌های ویدیویی یا استریم کردن آن‌ها. درآمد مستقیم به صورت مستقیم از تجربه بازی‌ها به دست می‌آید.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۵:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدیار محدمی