تاریخ اکران فیلم Tom and Jerry (تام و جری) حدود سه ماه جلو افتاد و در کریسمس روی پردهٔ سینما خواهد رفت و فیلم The Witches (جادوگران) نیز یک هفته زودتر اکران می‌شود. 

شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، تاریخ اکران فیلم Tom and Jerry (تام و جری) را تغییر داد و این فیلم تقریباً ۳ ماه زودتر از تاریخ ابتدایی در نظر گرفته‌شده روی پردهٔ سینما خواهد رفت. فیلم تام و جری برای اکران در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود که حال در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و به‌طور دقیق در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ماه ۱۳۹۹) فیلم مورد انتظار دو شخصیت محبوب موش و گربه تاریخ سینما اکران می‌شود. تیم استوری، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Shaft (شفت)، کارگردانی فیلم Tom and Jerry را بر عهده دارد.

فیلم The Witches نیز یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۹ روی پردهٔ سینما خواهد رفت

طبق خبری که چند ماه پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده بود، کن جیونگ با سابقه بازی در مجموعه فیلم‌های The Hangover (خماری) و راب دلینی با سابقه بازی در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، بازیگران جدیدی بودند که پس از توافق و امضای قرارداد همکاری با شرکت برادران وارنر قرار است در این فیلم که ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن خواهد بود، حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. جیونگ و دلینی به کلویی گریس مورتس در نقش کایلا، مایکل پنیا در نقش شخصیت ترنس و کالین جست، در فیلم Tom and Jerry اضافه شده‌اند که فهرست بازیگران این فیلم گسترش یافته، اما اطلاعاتی از نقش جیونگ و دلینی در فیلم «تام و جری» منتشر نشده است. فیلم Tom and Jerry داستان کایلا، کارمند جدید یک هتل مجلل را دنبال می‌کند که جری تهدید کرده که عروسی‌ای را که قرار است در این هتل برگزار شود، خراب می‌کند. او برای خلاص شدن از جری، یک گربه شکست خورده و آواره در کوچه به نام تام را استخدام می‌کند که جری در ادامه ثابت خواهد کرد که شکست دادن او به همین سادگی نیست و همه چیز قرار نیست طبق برنامه پیش برود. با این حال، رئیس کایلا که شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم خواهد بود، وارد می‌شود که ظاهراً در نظر دارد تا تام و جری را از بین ببرد و حال این دو برای سرنگونی او باید با یکدیگر متحد شوند. شخصیت تام و جری قرار است مانند انیمیشن‌های خود در این فیلم لایو اکشن نیز صامت یا بدون صدا و دیالوگ باشند.

Robert Zemeckis

همچنین شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم مورد انتظار The Witches (جادوگران) را نیز تغییر داده است و این فیلم که قرار بود در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) اکران شود، حال یک هفته زودتر و در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. گفتنی است ماه تیر سال گذشته بود که ساخت فیلم جدیدی براساس رمان The Witches (جادوگران) اثر رولد دال، رسماً تأیید و اعلام شد که رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Cast Away (دورافتاده) و فیلم Flight (پرواز)، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و ان هتوی اولین بازیگر تأییدشده برای حضور در این فیلم بود. در کتاب این مجموعه، جادوگر اعظم خود را در داخل بدن یک زن زیبا پنهان می‌کند و در اولین فیلم The Witches که در سال ۱۹۹۰ اکران شد، آنجلیکا هیوستون نقش شخصیت جادوگر اعظم را بر عهده داشت. رمان The Witches اثر رولد دال، برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ به چاپ رسید و منتشر شد. این رمان تحسین‌شده داستان یک پسر بچه هفت ساله را دنبال می‌کند که با جادوگرهای واقعی مواجه می‌شود. این پسر هفت ساله با مادربزرگش در یک هتل در کشور انگلستان زندگی می‌کند. گفته می‌شود که نسخه جدید فیلم The Witches به کارگردانی زمکیس قرار است به منبع اصلی رمان نسبت به اقتباس سال ۱۹۹۰ وفادارتر باشد.